Главная » Усі уроки інформатики. 11 клас. Академічний рівень. Частина 2
Усі уроки інформатики. 11 клас. Академічний рівень. Частина 2
Авторы: Костриба О. В., Лещук Р. І. Издательство: Основа ISBN: 978-617-00-1094-0 Год издания: 2012 Страниц: 175 Язык: украинский Формат: PDF Размер: 52 Мб
Докладні розробки уроків до вивчення інформатики в 11 класі за програмою 11-річної загальноосвітньої школи. Цікаві методичні рекомендації, різноманітні прийоми роботи із завданнями, велика кількість вправ, широкий вибір форм перевірки знань, використаних ігрових моментів на уроці, грамотне урахування вікових особливостей — усе це вигідно відрізняє посібник від традиційних планів-конспектів уроків.
Передмова 3 Календарно-тематичне планування 11 клас 5 Урок № 38. Поняття моделі даних, бази даних, СКБД 12 Урок № 39. Огляд реляційної моделі даних. Модель «сутність-зв’язок» 17 Урок № 40. Поняття таблиці, поля, запису. Основні етапи роботи з базами даних у середовищі MS Access. Практична робота № 12 «Робота з об’єктами бази даних у середовищі СКБД» 25 Урок № 41. Введення і редагування даних у таблиці. Призначення форм. Практична робота № 13 «Створення бази даних у середовищі СКБД» 35 Урок № 42. Форми. Практична робота № 14 «Форми. Введення даних» 41 Урок № 43. Сортування, фільтрування і пошук даних 46 Урок № 44. Поняття запиту до реляційної бази даних 49 Урок № 45. Поля підстановки.Створення зв’язків між таблицями. Ключові поля 53 Урок № 46. Призначення звітів 57 Урок № 47. Створення запитів і звітів. Практична робота № 15 «Створення запитів і звітів» 61 Урок № 48. Узагальнення та систематизація навчального матеріалу 63 Урок № 49. Комбінований залік із теми «Бази даних. Системи керування базами даних» 65 Урок № 50. Структура та особливості веб-сайтів 69 Урок № 51. Автоматизоване розроблення веб-сайтів 75 Урок № 52. Основи веб-дизайну.Практична робота № 16 «Автоматизоване створення веб-сайту» 81 Урок № 53. Огляд технологій та сервісів Веб 2.0. Веб-спільноти. Вікі-технології 86 Урок № 54. Створення й оформлення блогу 97 Урок № 55. Створення й оформлення блогу. Практична робота № 17 «Створення й ведення власного блогу» 102 Урок № 56. Комп’ютерні публікації та їх види 105 Урок № 57. Особливості роботи з графічними об’єктами. Зв’язки між об’єктами 110 Урок № 58. Створення документів різних типів. Практична робота № 18 «Створення інформаційного бюлетеня або буклету» 113 Урок № 59. Узагальнення і систематизація набутих знань з тем «Автоматизоване створення й публікування веб-ресурсів» та «Основи створення комп’ютерних публікацій» 115 Урок № 60. Мультимедійні дані та робота з ними. Програмне забезпечення для оброблення мультимедійних даних 117 Урок № 61. Створення кліпів. Настроювання часових параметрів аудіо- та відеоряду. Відеоефекти та відеопереходи. Титри 124 Урок № 62. Створення відеокліпів. Практична робота № 19 «Створення відеокліпу» 129 Урок № 63. Обмін даними між офісними додатками. Імпорт та експорт файлів 131 Урок № 64. Вбудовування та зв’язування файлів. Веб-публікування документів 138 Урок № 65. Середовище для спільної роботи з документами. Служби онлайнового документообігу 144 Урок № 66. Спільна робота з онлайновими документами. Розроблення колективного проекту 150 Урок № 67. Підсумково-узагальнювальний урок із теми «Інформаційні технології в навчанні» 158 Урок № 68. Підсумково-узагальнювальний урок із теми «Основиалгоритмізації та програмування» 160 Урок № 69. Підсумково-узагальнювальний урок із теми «Бази даних. Системи керування базами даних» 161 Урок № 70. Підсумково-узагальнювальний урок із теми «Інформаційні технології персональної та колективної комунікації» 163 Орієнтовний комплекс вправ для зняття зорової втоми 167 Комплекс вправ для зняття м’язового напруження 167 Інструкція з охорони праці під час проведення занять у кабінеті інформатики та ІКТ навчання 168 Правила техніки безпеки в кабінеті інформатики та інформаційно-комунікаційних технологій 170 Літератаура 172